کوله پشتی |خرید کوله پشتی | خرید اینترنتی کوله پشتی از نمایندگی دلسی در ایران
نوشته شده توسط : pari

چمدان دلسی مدل Belfort Plus

درباره خرید  اینترنتی چمدان و انتخاب مناسب چمدان به عنوان حافظ وسایل شخصی در سفر موارد بسیاری وجود دارد و از ان جایی که انتخاب یک چمدان مناسب می تواند حمل و نقل را تا حد زیادی بهبود بخشد. از این رو در سفر‌های کوتاه و یا طولانی مکرر ضرورت خرید و یا تعویض چمدان قدیمی بسیار اهمیت دارد. از آن جایی که رنگ بنفش رنگ سلطنتی محسوب می‌شود، یک چمدان شیک به رنگ بنفش می تواند پرستیژ صاحب آن را به بهترین نحو ممکن حفظ کند. دلسی-جمدان-belfort-صورتی مدل Belfort Plus از سری چمدان‌های متنوع دلسی است که این نوع محصول از محبوبیت بالایی برخوردار است. امکانات و قابلیت‌های چمدان‌های دلسی از دیرباز موجب رضایت مصرف‌کنندگان بوده است. در میان سایز کابین،متوسط ، بزرگ و سایز خیلی بزرگ، سایز متوسط آن بسیار متداول تر است. چرا که ابعاد خارجی آن 28 × 48 × 70 سانتی متر بوده و ابعاد داخلی آن نیز 28 × 47 × 65.5 است و حجم داخلی آن 88 لیتر بوده که کاملا مناسب و اندازه برای استفاده‌ های معمول محسوب می‌شود. این نوع چمدان از جنس polypropylene تولید شده که در صورت استفاده از این چمدان به هیچ وجه نگرانی در رابطه با باران و یا خیس شدن‌های ناخوشایند و یا خرابی و ضربه را نخواهید داشت. این محصول دارای وزن بسیار سبک و در حدود 4.4 کیلوگرم طراحی و تولید شده، از همین رو حمل و نقل آن بسیار آسان می باشد و مسافر می تواند تا این چمدان را با تمام لوازم داخلش به راحتی جابه جا نماید. علاوه بر وزن سبک و قابل حمل چرخ های این چمدان نیز جنس بسیار مناسبی را دارند و بسیار روان و راحت بر روی زمین حرکت می کنند از این رو حمل چمدان با سهولت صورت می گیرد. با توجه به نوع جنس و نوع طراحی این نوع چمدان کاملا مشخص است که این چمدان‌ برای مسافرت‌های طولانی بسیار ایده آل و مناسب به حساب می‌آید و برای افرادی که در خرید چمدان حساسیت بیشتری به خرج می دهند خرید چمدان دلسی انتخاب کاملا مناسبی است زیرا که به سهولت می توان تمام وسایل مورد نیاز سفر را در چمدان حمل کرد.  

انواع کیف لپ تاپ

کیف‌هایی که برای محافظت و جابه‌جایی لپ‌تاپ‌ها طراحی شده‌اند، دارای انواع مختلفی هستند که با توجه به نیاز و سلیقه‌های گوناگون طراحی شده‌اند. آشنایی با انواع کیف لپ‌تاپ و ویژگی‌های آن‌ها پیش از خرید، می‌تواند در انتخاب و خرید مناسب‌ترین نوع کیف لپ‌تاپ برای هر فرد نقش بسیار مؤثری داشته باشد. گذشته از این تعیین دقیق هدف از خرید کیف لپ‌تاپ کمک می‌کند تا مناسب‌ترین نوع کیف لپ‌تاپ انتخاب و خریداری شود و کاربر مدتی پس از خرید به مشکل برنخورد. به‌عنوان نمونه اگر هدف از خرید کیف لپ‌تاپ استفاده از آن در سفرها ست، بهتر است کیف لپ‌تاپی مستحکم‌تر و جادارتر برای قراردادن لوازم مورد نیاز سفر را انتخاب کرد نه کیف لپ‌تاپی که برای استفاده‌ی روزمره طراحی شده است. کیف دلسی مدل Esplande کیف لپ تاپ دلسی مدل Parvis کیف لپتاپ دلسی مدل Chaillot از جمله مدل های زیبای کیف لپ تاپ برند دیسی به شمار می روند.  

قیمت کیف بیزینسی | قیمت چمدان خلبانی

معمولاً در خرید اینترنتی امکانات و قابلیت‌هایی فراهم هستند که در خرید عادی و حضوری امکان‌پذیر نمی‌باشند. مثلاً امکاناتی مانند مطالعه نظرات کاربران، نقد و بررسی کارشناسان، توصیف محصولات و ذکر نقاط ضعف و قوت تاریخچه برند محصول، و همچنین مقایسه قیمت به نسبت کارایی برای انتخاب درست در اختیار کاربران قرار دارند. با چنین امکاناتی، ارزیابی برندها و محصولات متفاوت، بسیار دقیق‌تر و بهتر انجام می‌شود.

کیف بیزینسی دلسی مدل Mouvement- چمدان خلبانی دلسی مدل Mouvement

مطمئنا در خرید و انتخاب انواع چمدان مناسب بیشترین افرادی که با توجه به نوع شغل شان دائم مجبور هستند در سفر باشند نیاز به بیشترین دقت را دارند از همین رو هم یکی از شرکت های موفق در زمینه تولید کیف بیزینسی و چمدان و کوله و ... شرکت دلسی است که این شرکت با توجه به کیفیت محصولاتش طرفداران بسیاری را دارد. کیف-بیزینسی-کیف-خلبانی-دلسی-مدل-Mouvement کیف بیزینسی دلسی مدل Mouvemen یکی از محصولات معتبر شرکت دلسی است که این نوع چمدان خلبانی با داشتن وزن 2.4 کیلوگرم و با حجم داخلی 42 و حجم خارجی 45 لیتر قابلیت حمل آسان را برای خریداران فراهم نموده است. کیف بیزینسی دلسی مدل Mouvement علاوه بر وزن مناسب، از جنس متفاوتی به نام Polyester 300*600 deniers استفاده شده است که این نوع مواد نشان از کیفیت و دوام بالای این محصول در برابر عوامل بیرونی از جمله ضربه و یا پرتاپ می باشد. استفاده از این چمدان خلبانی برای افرادی که در هنگام سفر وسایل زیادی به همراه خود حمل می کنند به دلیل دارا بودن دو چرخ بی صدا در قسمت پایین کیف خلبانی حمل آن آسان می باشد. همچنین توجه داشته باشید که می توانید متناسب با نوع سفر خود (سفر کوتاه مدت و یا بلند مدت) از سایز های متنوعی که شرکت دلسی برای این محصول تعبیه کرده است انتخاب نمائید این محصول در چهار سایز کابین،متوسط، بزرگ و خیلی بزرگ ارائه می شود. معمولا در خرید چمدان خلبانی غیر از وزن و جنس، توجه به حجم کیف خلبانی هم عامل مهمی می تواند باشد زیرا اگر اندازه کیف انتخابی بیش از اندازه بزرگ و یا اگر بیش از اندازه کوچک باشد شما مجبور می‌ شوید تا در طول سفر چند کیف با خود به همراه ببرید از این رو نیز طراحی این محصول به گونه ای است که با این ویژگی می توانید وسایل خود را به صورت مرتب و تفکیکی قرار دهید. از دیگر مزیت های کیف بیزینسی دلسی مدل Mouvement سایز بزرگ می توان به گارانتی سه سال آن اشاره داشت. محصولات معرفی شده تنها چند نمونه از انواع محصولات برند دلسی می باشد و بازگو کردن مشخصات همه کیف ها و چمدان های تولید شده توسط این برند به دلیل تنوع گسترده ای که دارد کار بسیار سختی است.ولی شما می توانید با وارد شدن به وب‌سایت ایران دلسی، می توانید مشخصات و  قیمت کیف بیزینسی  مشاهده کرده و یکی از  این محصولات را از نظر بودجه‌ای که در اختیار دارید تهیه کنید.




:: بازدید از این مطلب : 32
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 اسفند 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: